un site cu retete pe gustul tau

un site cu retete pe gustul tau!

Retete Populare
Ultimele retete

Retete pentru un mic dejun sanatos

June 7, 2011 de admin | Categorii: Mananca sanatos
Voteaza:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 voturi)
Loading ... Loading ...

Durata: minute

Portii:

Dificultate:

Vizualizari: 14,752

mic dejun sanatosMulti dintre noi suntem prea ocupati sa ne luam 15 minute din timp pentru a ne pregati un mic dejun in fiecare zi. Insa aceasta masa a zilei este cea mai importanta pentru ca ne pune metabolismul in miscare si ne da energie pentru restul zilei. Cei mai multi oameni care mananca un mic dejun sanatos sunt mai putin predispusi catre obezitate. Micul dejun poate fi rapid, usor si bogat in nutrienti, asa ca de aici inainte, foloseste retetele de mai jos pentru a-ti prepara un mic dejun sanatos!

Retete pentru micul dejun

Ovaz cu mere si scortisoara – cerealele integrale combinate cu fructele proaspete sunt o metoda ideala pentru a incepe ziua. Cerealele ne dau energie ce dureaza pe durata intregii zile si sunt un imbold important de fibre. De asemenea puteti sa folositi cereale integrale ramase de la alte mese, cu putina scortisoara si cateva felii de mere pentru un mic dejun delicious.

Omleta – ouale sunt pline de proteine energizante si sunt un mic dejun perfect atunci cand ai o zi indelungata la lucru, in special servita cu legume proaspete. Click aici pentru reteta de omleta umpluta.

Clatite cu ovaz – aceasta versiune de clatite este foarte gustoasa, contine mai multe fibre decat clatitele cu faina si sunt mult mai usoare pentru stomac. Le puteti gati intr-o cantitate mai mare pentru a le putea servi la mai multe mese de mic dejun.

Gogosi / Clatite cu faina – micul dejun nu trebuie sa fie ceva monoton cu aceleasi retete sau alimente. Te incurajam sa experimentezi cu mai multe ingrediente pentru a ajunge la un echilibru sanatos si neplictisitor. Gogosii pot fi de mai multe feluri, cu gem sau bucati de fructe, si sunt foarte indicati pentru un mic dejun consistent. La fel si clatitele din faina alba, evitati servirea lor cu finetti, nutella sau alte creme bogate in zahar. Incercati gemul de casa, bucati de banane si mere pentru o gustare dulce sau branza sarata slaba in grasime pentru o gustare sarata. Click aici pentru o reteta de clatite cu dulceata.

Paine prajita cu unt de arahide si felii de banana – acest mic dejun simplu iti ofera o nutritie bogata in proteine, fructe si cereale, si nu in ultimul rand are un gust grozav. Va sfatuim sa folositi paine prajita din cereale integrale, apoi intindeti untul de arahide pe ea urmat de felii taiate de banana pentru un mic dejun regesc!

Alte retete cu:


Facebook