Pentru a crește testosteronul de erecție, Ghidul stimulatorilor de testosteron - Myprotein Blog

Metode naturale pentru a creşte nivelul de testosteron

Deşi vârsta are un impact puternic asupra nivelului de testosteron, stilul de viaţă şi alimentaţia sunt factorul cel mai important.

pentru a crește testosteronul de erecție

Iată cum poţi creşte nivelul testosteronului în mod natural! Testosteronul şi alimentaţia Adaugă aromă meselor tale Ceapa şi usturoiul sunt aliaţii tăi în bucătărie şi în dormitor. Acestea te ajută să produci mai multă spermă şi cresc nivelul hormonilor care declanşează producţia de testosteron.

Simptomele testosteronului scăzut și lupta împotriva acestora - GymBeam Blog

Ambele conţin un nivel ridicat de flavonoide, care protejează calitatea spermei. Consumă mai multe proteine Carnea de vită, puiul, sau ouăle nu trebuie să lipsească din dieta ta.

pentru a crește testosteronul de erecție

Tofu, nucile, uleiul de măsline şi seminţele conţin de asemenea proteine. Încearcă să consumi de grame de proteine pe zi, deşi cantitatea ideală depinde şi de vârstă şi cât de activ eşti. Testosteronul este produs din colesterol, iar în lipsa grăsimilor cantitatea din acest hormon se va diminua.

Alege peşte Peştele gras precum somonul, tonul sau macroul conţin multă vitamina D. De multe ori asociată cu penis ușor curbat osoasă şi forţa musculară, vitamina D este de asemenea strâns legată de nivelele de testosteron în bărbaţi.

Mai mult magneziu Acest mineral împiedică proteinele să se lege de testosteron.

Metode naturale pentru a creşte nivelul de testosteron

O cantitate mai mare de hormon masculin în sângele tău. Spacul conţine foarte mult magneziu. Migdalele, caju sau alunele sunt surse bune, de asemenea. Comandă scoici Există un motiv de ce aceste moluşte sunt considerate benefice pentru fertilitate — conţin de aproape de cinci ori mai mult decât doza zilnică recomandată de zinc.

Simptomele testosteronului scăzut și lupta împotriva acestora

Acest mineral este de ajutor în producţia de testosteron. O cantitate importantă de zinc se găseşte şi în carnea de vită sau în fasole.

Există şi multe produse alimentare fortifiate cu zinc, cel mai adesea cerealele.

pentru a crește testosteronul de erecție

Bonus: Zincul întăreşte şi sistemul imunitar! Cumpără rodii Începe ziua cu un pahar de suc de rodii în locul celui de portocale.

Rodiile diminuează nivelul de cortizol hormonul stresuluial tensiunii arteriale şi îţi îmbunătăţesc starea de spirit. Cantităţile crescute de cortizol opresc producţia de testosteron şi duc la acumularea de grăsimi în organism. Urmează un regim alimentar sănătos O dietă de tipul celei mediteraneene te poate ajuta să ţii greutatea sub control şi să te protejezi de rezistenţa la insulină, corelată cu un nivel scăzut de testosteron.

Afecţiuni ale glandei pituitare Leziuni la nivelul testiculelor De asemenea, radioterapia, chimioterapia şi medicamentele pe bază de steroizi pot contribui la reducerea nivelului de testosteron în organism. Când ar trebui să mergi la medic Dacă prezinţi simptomele descrise mai sus — disfuncţii erectile, pierderea libidoului, reducerea cantităţii de spermă, căderea părului, pierderea masei musculare şi scăderea în înălţime —, mergi la medic pentru un set de investigaţii complete. Acesta îşi va da seama dacă lipsa testosteronului se face vinovată de toate aceste probleme.

Când nivelul testosteronului scade, cel al grăsimilor creşte. Cu cât se acumulează mai multă grăsime în organism, cu atât este mai probabil să suferi dezechilibre hormonale. Pentru a evada din acest cerc vicios, este necesar să scăpaţi de greutatea în exces, altfel creşterea nivelului de testosteron devine mult mai complicată.

Testosteron – Cum sa cresti natural nivelul din corp

Încearcă să introduci în dieta ta grăsimi sănătose precum uleiul de măsline, avocado şi nucile. Optează pentru carnea slabă, cereale integrale, fructe şi legume.

Cartofi; Frunze de salată. De asemenea, o cantitate imensă de substanțe esențiale pentru producerea de testosteron este conținută în produse precum: De asemenea, nu uitați să includeți în dieta zilnică astfel de delicatese utile, precum diferite tipuri de fructe uscate. O nutriție adecvată este bună și toți nutrienții pe care îi conțin trebuie să suplinească lipsa lor din organism. Și cel mai bun mod de a crea un deficit energetic este prin exerciții fizice. Și, la rândul său, suprimă în orice mod posibil efectul testosteronului.

Testosteronul şi consumul de bere Sunt necesare doar 5 zile consecutive în care consumi alcool pentru că nivelul testosteronului să scadă. Alcoolul poate creea foarte multe dezechilibre în sistemul tău hormonal. Toate tipurile de alcool, în special dacă sunt consumate pe perioade lungi de timp, pot avea un efect negativ asupra nivelurilor de testosteron din organism.

  • Dispozitive diy pentru erecție
  • Mod de acasă pentru a mări penisul
  • Testosteron scăzut la bărbaţi: simptome, cauze şi tratament - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Persoanele care beau în mod constant încep să sufere modificări corporale — şoldurile se lărgesc, pieptul de dezvolt, funcţiile sexuale descresc şi au un nivel mai ridicat al hormonului feminin estrogen. Limitează folosirea plasticului Fii foarte atentă în ce anume îţi depozitezi resturile alimentare.

Testosteron - Cum sa cresti natural nivelul din corp - Devino barbat..

Bisfenol A BPA este un compus chimic care se găseşte în caserole, pahare sau ambalaje de plastic şi poate interferează cu producţia de hormoni. După 6 luni, bărbaţii care lucrează în apropierea obiectelor care conţin BPA în fiecare zi aveau un nivel mai scăzut de testosteron decât cei care nu erau expuşi la acest compus. Exerciţii petnru creşterea testosteronului Când vine vorba de activitate fizică — este important să te concentrezi pe exerciţiile pentru muşchi. Pentru a crește testosteronul de erecție alergatul sau exerciţiile de tip cardio sunt benefice pentru slăbit sau starea ta generală de sănătate, ridicarea greutăţilor este mult mai eficientă pentru stimula nivelul testosteronului.

Totuşi, nu exagera cu astfel de exerciţii.

Ghidul stimulatorilor de testosteron

Dacă sunt efectuate prea des acestea pot reduce cantitatea de testosteron. Odihna ajută la creşterea testosteronului Organismul tău creşte producţia de testosteron noaptea. O concentraţie ridicată se înregistrează în momentele în care visezi şi când te trezeşti.

Încearcă să dormi ore pentru a crește testosteronul de erecție noapte, chiar dacă asta înseamnă să-ţi anulezi planul de a ieşi în oraş foarte târziu.

publicații